Με σαφή προσανατολισμό στις διεθνείς αγορές, η ZANAE συνεχίζει να χαράσσει δυναμική αναπτυξιακή πορεία, επενδύοντας στρατηγικά στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και τις διεθνείς συνεργασίες.

Σε συνέντευξή του στο Voria.gr, ο CEO της ZANAE, κ. Τηλέμαχος Πέντζος, υπογραμμίζει:
«Οι εξαγωγές αποτελούν στρατηγική επιλογή και βασικό μοχλό ανάπτυξης. Με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες και το 70% του κύκλου εργασιών μας να προέρχεται από διεθνείς αγορές, επενδύουμε συνεχώς στην καινοτομία και σε συνεργασίες που διαμορφώνουν το μέλλον της ελληνικής παραγωγής.»
Η εταιρεία επενδύει στην καινοτομία και τις συνεργασίες, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της σε αγορές όπως η Κίνα, η Ευρώπη και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση της εξωστρέφειας, η εταιρεία προχωρά σε συνεργασία με δύο μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Κεντρική Κίνα, για τη διάθεση των έτοιμων σαλτσών της, επιδιώκοντας να ανταποκριθεί στη ζήτηση για ποιοτικά μεσογειακά προϊόντα.
Η ZANAE εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς τη Μαρία Μαθιοπούλου και την ομάδα του Voria.gr για την προβολή και στήριξη της στρατηγικής της πορείας.